Panik i duschen!

Jag fick en liten släng av panik tidigare imorse. Hade igårkväll kollat busstider och kom fram till att bussen mit jobb skulle gå 7.04. Så var det med det och jag gick och la mig. Hade dock svårt att somna och vaknade även inatt pga halsont :(
Men i duschen imorse bara slog det mig! Hur fasicken var det möjligt att bussen gick 7.04 när jag börjar 7.30. Det tar ju ca 40 min med buss till jobb.
Duscha klart i räserfart och kolla ny busstid. Jag hade av ren vana sökt buss till Milles dagis. Min jobbuss skulle avgå 6.48. Jajks!!!

Meeen, efter en dos stress kom jag iväg med rätt buss och snart är jag framme :) Morgonmöte direkt och sen slutar jag 14 idag. Jag får nog försöka prata så lite som möjligt! Lugnt och skönt för alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0