Tänka om

Jag har ofta tänkt "det är jobbigt med ett barn, tänk att då ha tvillingar".
Men idag tänker jag om. Det ÄR lättare med två. I alla fall i denna åldern och sålänge vi håller oss inomhus.

De skiter fullständigt i mig och leker för fullt med varandra! Jag har till och med fått några viktiga samtal gjorda samt suttit och räknat på januaris inkomster/utgifter (ja jag är ett sifferfreak och vill gärna ha koll).

Nu har jag en fin budget framför mig som från början såg dyster ut men som med lite samtal och uträkningar vände och blev åt det positiva hållet :) Skönt! Man sover liksom bättre när ekonomin är bra.

Nu hoppar killarna från soffan ner i sackon. De har kastat ner alla kuddar från soffan också så nu landar de mjukt!! :)
Suddiga bilder men det är inte så lätt att få skarpa bilder på dessa vildingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0