Felsägning

Jag gjorde en liten tabbe häromveckan. Kom på det nu och måste dela med mig ;)

En daddy-to-be kom och köpte Miltons flytväst han hade första sommaren.
Vi köpte ju först den oranga med krage men den var ju tokstor och efter det fick vi köpa den andre.

Det roliga var när jag skulle berätta för den där pappan när han frågade om den flytvöst som var till salu var bra till en nyfödd och jag svarade:
- Ja den är perfekt, vi köpte först en annan med krage men den drunknade vår son i... eller nä... asså... Den var för stor alltså :P

Helt fel ordval att han drunknade i den när vi pratar flytväst :P
Kom på det nu när jag berättade här att jag beställt vinteroverall till Milton (ja, tidigt jag veeet ;) och vågade ta samma storlek som förra året då han fortfarande drunknar i sin gamla.

Milton i den för stora och sen den som satt perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0