Pang

Oj vilken sommardag! Solkräm på och Milton klagade på att hans stol på balkongen var varm :) Nu kan väl sommaren hålla i sig så att vi kan bada lite på semestern!
Jag och Mille åkte till stan och shoppade solglasögon idag! Glömde fota idag men det blir nog många chanser på det :)

Däremot har han haft en liten otursdag stackarn. Det här med asfalt och bara ben :/ Han ramlade och skrapade i sitt knä på väg till bussen. Men sen på bussen hände det värsta. Alltid när vi går på så ställer jag vagnen, tar upp Milton och sätter oss på ett säte. Han gillar att titta ut.
Men idag när jag ställt vagnen skulle en tjej förbi bakom mig så Mille tyckte nog att jag dröjde med att ta upp honom så han ställde sig upp i vagnen. Innan jag fick tag på honom rivstartade bussen och Mille föll handlöst baklänges och det tjongade rejält när han slog i både huvud och rygg i en kant :( fyfan vad han skrek. Och de sekundrarna det tog för mig att backa ut vagnen och komma in till honom, usch :( han verkar dock ha klarat sig med skrapsår och blåmärke men det sved ett bra tag på honom :(

Inte blev det väl bättre när Daniel missbedömde avståndet när han tagit ut lillkillen från bilen och hade honom i famnen. Han stängde dörren rakt på hans rumpa. Sen har det även sparkats i tår och smalben här hemma under kvällen.
Vi hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt :)

Klockan är nu 23.50 och jag ska för förata gången idag sätta mig ner och bara slappa. Vi är på god väg att komma iväg på semester men det blir hårdjobb hela dagen imorgon också.
Och just i detta nu kom jag på att jag måste hänga upp tvätten i tvättmaskinen! SUCK!!
@)(:/-kr@kr(:-&@"?!,/@

Plutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0