Vågskoj

Min fantastiske lille reskompis klarade resan galant idag!
9.50 lämnade vi Brandskär och tog oss in till Lysekil. Där blev det en timmes väntan på bussen som gick 11.45. Han somnade en stund efter avgång och vaknade först när bussen anlände Göteborg. Ytterligare en timmes väntan då vi passade på att köpa biljett och mat och framkalla några kort. 14.40 avgick tåget och 16.45 kom vi till Ängelholm och möttes av min mamma.

Vi åkte till Råbocka och badade i havet. Ganska höga vågor idag och Milton skrattade och skrattade. Han skulle hoppa över vågorna men vågen kom och två sekunder senare hoppade han ;) när det började duggregna var det färdigbadat och tur var det. Vi hann knappt köra i 5 minuter innan världens blixt med direkt efterföljande knall kom. Och ösregn!

Milton sover sen länge och jag känner att mina ögonlock sakta går ner. Dags att stänga ridån. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0