Puttenutte!

 
 
 
Milton blev plötsligt febrig också. Jag vaknade imorse av att han låg och frös utan täcke. Bäddade in honom och tänkte inte mer på det. Vilgot var sen här i förmiddags och de lekte och skojade. Men plötsligt märktes skillnad på Milton så jag tempade honom. 38,7 hade han då. Det är helt klart feber men inte superhögt för att vara just Milton.
Timmarna gick och Vilgot gick hem och Milton sov middag. Men efter vilan var han tokhet och nu har han 39,3 i temp vilket har slått ut honom totalt :(
 
Han har legat på soffan och somnat om vartannat. Om jag lämnar rummet och sätter ner honom i soffan så hittar jag honom liggandes ner när jag kommer tillbaka :( Han klagar även på halsont så nått skit han han väl åkt på stackarn...
 
Så imorgon blir det vabb för min del. Hade ingen vabb i april och sen 4 timmars vabb i maj så det är ju inget jag gör var-varannan dag inte... Känns skönt för nu när han är såhär dålig så blir det inte lika ångestfyllt att ringa och säga att man inte kommer till jobb. Skulle han vara febrig imorgon också så får vi se vem av oss som tar vabben på tisdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0