Semesterkänsla!

Idag påbörjades packningen inför semestern. En stor väska med diverse pinaler flyttade ut till båten. Visserligen åker vi inte förrän om 2 veckor men detta året är jag inte mammaledig heller vilket jag varit de senaste två åren vid semestertid. Då har jag kunnat lulla runt hemma och småpacka men detta året får det vara under mer ordnade former! Om vi börjar redan nu så slipper vi paniken sen :)
 
När dynor kom på plats och grillbriketter stuvades ner så kändes som att nu är det nära! En liten del av mig har redan tagit semester. Hoppas den andra delen gör ett gott jobb både på jobb och hemmaplan ;)
 
Riktigt så här mysigt var det inte idag när vi var där men något sånär. Så fort dynorna kommer på plats så höjs myskänslan avsevärt!!
 
Jag både ser fram emot och fruktar årets segling. Alla sa att de värsta året skulle vara när Milton var 1 år gammal. Men det gick ju hur finfint som helst! Men NU då?! Ungen som inte kan sitta still, gärna hoppar överallt och kastar och sparkar hårt och långt? Pheeeew!! Jag bävar. Och längtar! Mest längtar faktiskt! :)
 
Miltons första sommarsegling. Då var han runt 2 månader
 
Förra året på Amundsholmen. Enda dagen vi kunde bada OCH njuta av värmen. Hoppas verkligen 2013 bjuder på mer värme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0