Sommarförkylning!

Förkylning i juni månad? Inte direkt vad jag väntat mig. Men jag är inte förvånad att jag åkte på det då det går nått skit, inte bara bland barn och vuxna på mitt jobb, utan i stan verkar det som!

Jag jobbade halvdag idag och sen hämtade Daniel mig. Vi handlade snabbt och åkte sen hem och åt hämtpizza och glass. Jag tog ett rejält avbrott från min LCHF-kost idag kan man säga ;)

Var i valet och kvalet innan hur jag skulle göra imorgon då jag såklart ännu inte är frisk, men inte vill tynga jobb med min frånvaro. Då ropade Milton innifrån sitt rum att han (också) har ont i halsen. Han har även varit trött idag så stackarn åker väl på en ny omgång sjuka. Hoppas det går över snabbt. Jag och han får väl ta en vilodag imorgon som det ser ut nu! Ska känna efter imorgonbitti!

Pizzan var i alla fall god och satt som en smäck. Back to normal imorgon med smör och grädde och kyckling :)
Det går superbra med LCHF för mig. Förutom att jag nått min målvikt så känner jag mig lätt i magen. Har i många år känt en tung känsla i magen och lätt känt mig spänd. Provat laktosfritt utan framgång men LCHF funkar så det är väl kolhydrater, gluten eller fibrer som min mage gärna är utan! Skönt när man hittar rätt och kan må så bra som man kan :)

Nu ska jag sova. Godnatt!

Fina killen igår i kvällssolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0