Stor stad eller liten by?

Man kan ibland undra om man verkligen bor i Sveriges andra största stad eller den minsta byn i Lappland.
Jag stack ut på löprunda och tog en runda jag aldrig tagit förr. Sen anslöt jag förvisso upp till sjön men döm av min förvåning när jag plötsligt möter Julia, Daniel och Milton som kommer cyklande :D
 
Efter min löprunda avvek jag in på en gräsplan för att göra plankan. Detta är etts tälle vi aldrig är på eller passerar men helt plötsligt cyklar la familia förbi mig igen :P
Världen är liten säger man ju. Och visserligen var det inte långt hemifrån, men det finns ett stort antal vägar och stigar att välja på här...
 
Rundan
 
 
Väl hemma rockade jag och nu blir det dusch innan vi ska ut med båten en liten pluttrunda. Mest för att våra vänner gärna vill känna på det. Sedan åker vi hem och har tacokväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0