Topphelg

Helgen är slut och jag är åter påväg till jobb. Men vilken lång och härlig helg det blev! Bästa Skånehelgen hittills skulle jag vilja säga och bättre blir det säkert för varje gång. Nu är Milton med på allt och det känns verkligen som att man gör alla utflykter för hans skull. Han sitter inte längre bara i vagnen på skogspromenaden utan han hoppar på stenar och kastar kottar och det lyser om honom!
Så helgen var helt klart bra och 3 nätter är perfekt när vi åker ner. Då får vi två hela dagar utan packa/resa och det är skönt.

Från bussen kan jag bara lägga in en bild i taget så fler bilder får vänta till jag kommer hem.
Men här är en från gårdagen då vi var i Ängelholms hembygdspark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0