Vad ägnar man egentid åt nuförtiden?

Egentid för 3 år sen innebar chips, film och filt i soffan... Egentid nu? Jadu... Daniel och Milton är nu iväg en timme och jag har hela hemmet för mig själv. Ett bad kanske? TV? Sy, som jag så gärna vill?
 
Nänänä, städa och laga mat ska jag göra. det är egentid det. Städa ostört... Åååååh!! Love it! Varför uppskattade man inte det innan man fick barn ;)
 
Matlådor ska det bli, jag är trött på sista-minuten-mat-för-att-vi-inte-har-tid-eller-har-planerat! Lådor till Milton och lådor till mig. Daniel ville göra sina själv :P
 
Detta gjorde jag till Milton sist och han fullkomligt älskade det. Korv stroganoff med hackad vitkål, lök och broccoli i. Det går iallafall hem hos vår 2-åring!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0