Crazy little boy!

Daniel nnyss hemkommen från jobb, jag på väg till jobb och Milton på väg till dagis. Vardagslivet har återigen landat hos Karlqvist.
Efter en helvetesnatt igår med jätteledsen liten kille, då vi inte somnade förrän kl 2 efterföljdes av en drömnatt inatt då han inte väckte mig en enda gång :)

Fredag idag vilket är svårt att förstå. Jag är veckodagsvill nu efter att ha varit hemma. Vi ska till IKEA ikväll och shoppa ;) Äter troligtvis där också innan vi ska veckohandla mat.

Helgen blir mysig med ett eventuellt besök på badhuset, goda vänner över på middag och så en massa bus och mys! :)

Lite kul grejor som hänt!
- Milton såg en bild på Mark Levengood och utbrast Pappaaa!!! ;)
- Jag frågade Mille igår vilka som varit på dagis idag. Snabbt svarade han Vilgot och några andra namn. Sen funderade han och sa Miltons pappa! :) Daniel hade ju plikten och de andra barnen kallar honom Miltons pappa. Sött att Mille också gör det ;)

Kul grejor som ska hända!
- Förutom helgens roligheter ser jag fram emot att vi ska få i ordning hemma. Därav IKEAbesöket :)
- Jag ska bjuda mina dagisbarn på glass idag då jag fyllde år när jag var hemma :)

Jag och Milton när vi sa hejdå imorse


Kommentarer
Postat av: Lotta, Millebus o lillebror

jaha:) jag köpte mina muggar på Ullared med, men när jag fick för mig att handla fler så fanns dom inte kvar:( synd, för jag älskar att dricka kaffe ur dom:)

2013-03-08 @ 17:59:20
URL: http://sessancharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0