Here we go again!

Godmorgon!
Fredag idag, woho!! Jag hade så gärna velat skriva om vår roliga helg med besök av vänner, 4H-gården, lek ute i solen osv.
Men helgen kommer nog summeras som lugna dagar i soffan.

Igår efter jag jobbat åkte vi till IKEA och Coop. Käkade middag där också. Hem och packa upp grejor och så lekte vi och sparkade boll.
Milton fick sin nya medicin utan problem och vi började förbereda för läggning. Då började Milton gråta av inte denna värld. Han såg helt förstörd ut och när jag tog upp honom var han kokhet. 38,9 graders feber!
Han somnade snabbt och sov väldigt bra fram till kl 6. Då var det en hostande kamin som väckte mig :( 39,3 graders feber, hosta och såklart inte så jämn och fin andning. Fast det är kanske som Daniel sa: "det är Milton som andas perfekt och alla andra dåligt!"

Så inget dagis idag, han får bli hemma med Daniel. Sen måste han bli frisk i helgen för jag kan bara inte vabba när jag varit borta precis för magsjuka och Daniel är på kurs måndag och tisdag. Så detta får gärna vara snabbt övergående.

Nu får jag nog gå upp och ta hand om plutt. Ynklig är förnamnet för hur han låter just nu.

Sen blir det jobb för min del. Jobbigt att lämna ett sjukt barn, trots att det är till Daniel. Man vill ju finnas där liksom!!

Ha en bra dag, hoppas på sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0