Läskigt slö

Att Milton inte ätit mer än mustuggor de senaste dagarna märktes nog som tydligast nu på morgonen.
När han vaknade satte han sig upp men gnällde till direkt och la sig ner igen. Sen låg han helt stilla, med öppna ögon, i typ 25 minuter. Det är verkligen inte likt honom, han har aldrig gjort så förr. Snabb andning, snabb puls och smådarriga händer :(

Jag ropade faktiskt på Daniel för jag tyckte inte det verkade normalt. Han kom in med avslagen Fanta utblandad med vatten och Milton drack typ 3 dl i ett sträck.
Nu sitter han åtminstonde upp men vill inte stå på benen.

Jag mår minst dåligt i denna familjen så jag får hålla skeppet seglande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0