Det bor en man i mitt hem

Så har vi vinkat av Daniel som skulle till jobb. Just nu ses vi ingenting. 5 min igårkväll, 5 min imorse, faktiskt hela 15 min nyss och ingenting imorgonbitti. Det kan gå flera dygn då vi bara byter av Milton. Känns ibland som vi är skilda och har gemensam vårdnad i samma hem.
Båda jobbar vi heltid och ingen har riktigt energi över till att ordna hemmet. Men ikväll ska jag försöka köra ett ryck här.

Det enda positiva är att Milton inte behöver gå långa dagar på dagis utan får vara med sin mamma eller pappa. Men han blir ledsen när den ene av oss sticker till jobb så fort den andre kommer hem :( vi får mysa järnet i helgen och pussa på honom samtidigt så han känner bådas närvaro på samma gång.

Vår sms-konversation imorse. Mina är de blå och Daniels de vita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0