En krokodil i Björlanda!!

Godmorgon i regnet! Yr säger att det ska vara sol hela dagen men jg ser då ingen sol. Vi ska på utflykt med jobb idag och vill inte ha regn!

Igårkväll mastade vi på. När Daniel fixade med masten gick jag runt med Mille. Ojojoj vad denna sommaren kommer bli intensiv. Allt ska kastas ner i vattnet och helst skulle han nog vilja hoppa i själv också. Det kommer bli punktmarkering på honom all vaken tid! *skrattar nervöst*
Men det ska nog gå bra! Ungen älskar vatten i alla fall!

Igår när han låg på bryggan och tittade på tusentals småfiskar så såg han en krokodil också minsann ;) Exotiskt!

Masten kom i alla fall på felfritt, Daniels bror tittade förbi med en hjälpande hand också. Milton satt hyffsat nöjd i vagnen just under mastningen :)

När Daniel körde bort båten till bryggplatsen så körde jag med bilen för att hämta upp honom. Milton blev tokig på mig. "Pappas..." sa han om allt. Sätet, växelspaken, nackatödet, allt :P Jag frågade var jag skulle sitta och då pekade han på baksätet haha :) Sötunge!

Idag ska Daniel ut och fixa ännu mer i båten för tanken är att premiärturen går på lördag. En dagstur i solen med lite grillning :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0