Rosa bomb

Godmorgon! Solen skiner vilket oftast betyder att jag blir på gott humör. Trots 5 ynka timmars sömn känner jag mig fortfarande som en människa. Det blir nog en bra dag det här!

Idag är det klämdag och vi har 2 barn mellan 8-12 på jobb. På två personal ;) det är ruggigt hög personaltäthet. Men det är perfekt ibland för nu kan den ena bocka av på att-göra-listan.
Milton skulle egentligen vara med mig på jobb idag men igår när jag nattade honom pendlade han mellan att vara andfådd, låta som en kaffekokare eller stånka så att ta med honom var inget alternativ.
Daniel får ta honom till jag kommer hem och så får han gå och sova inför sin jobbnatt i eftermiddag.

På tal om solen förresten. Satan i gatan vad det har gått fort från vinter till vår. Från vinterjacka till ingen jacka. När ska vi få använda våra nya vårjackor?
Fint ute! En rosa bomb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0