Sover sött

Godkväll!
Idag har det gått i ett, men ändå känns det inte som att jag hunnit med hälften av det jag velat. Jobb och sen hämta killarna på dagis, hem för lite lek innan vi återvände för utvecklingssamtal. Hon hade bara gott att säga om Milton, han utvecklas, är busig (nähää?!) och är social och framåt. Kul att höra!

Sen handla korv till middan, Daniel åkte till jobb och jag kockade. Kirvstroganoff med ris, Mille åt två feta portioner!! Sällan han äter middag alls.
Efter maten var killarna överlyckliga i badet! Nervarvning i soffan och nu sover iallafall min lillsöting. Michaela nattar Vilgot men jag tror att han också sover.

Nu måste jag sätta en bröddeg och diska och plocka upp här hemma. Sy, måla och slappa får visst vänta till en annan dag. Suck! Hur gör familjer med heltidsjobb för att hinna med både alla måsten OCH nöjen?
Jag borde vänja kroppen vid 4 timmars sömn så jag har mer tid över för sånt jag vill göra.
Men ett ordentligt ryck nu här hemma så kanske soffan kan locka i en halvtimme sen innan sängdags.

Min sovande älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0