Lång jobbedag!

Oj vilken dag! 
Skulle jobbat 7.30-16.30 men bestämde med en kollega att komma 8. Men när jag vaknade imorse såg jag smset där hon frågade om jag ändå kunde öppna. 
Woo, hej stress! 18 minuter från uppvak till att bussen skulle gå. Och jag hann :) fick med mig allt jag behövde till och med. Träningskläder också då tanken var att träna efter jobb!

Jag var ensam ordinarie idag med två vikarier. Så jag fick rodda stället (vilket jag trivs med förvånansvärt bra) och vi tog igenom denna dag också :)
Det är ju liksom inte bara att leka med barn vi gör. Det är en del papper och annat arbete med som måste fixas också. Fullt upp idag så någon rast hann jag inte med. 

När sista barnen gått slängde jag på mig jackan och kom i sista sekund på att matleveransen inte kommit. F*n!
Så vänta på att den kom en halvtimme försent. I väntan hittade jag en flaska med lite Coca cola kvar och då blev jag lite lycklig och tackade mig själv att jag sparat åt mig själv :D

Nu sitter jag helt mär på bussen efter 10 timmars arbete utan rast! Handling med killarna är nästa punkt och sen hem och äta och köra lite hemmaträning (gymmet får bli imorgon) innan jag lär stupa i soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0