Skåningar för en helg!

Godmorgon! Jag ligger i sängen och hör min 2,5-åring babbla på i rasande fart med sin mormor och morfar! Vi är i Skåne över helgen för att igår vara på kalas och idag åka till Sofieros julbord!

Jag fascineras fortfarande varje dag över Miltons språk. Nya ord och artikulationer och längre och mer avancerade meningar varje dag. Häftigt! Nu är det verkligen inte bara jag och Daniel som förstår honom längre. 

Snart blir det frukost och sen ska jag och Daniel och Milton åka till Familia. Jag packade ingen overall för jag tänkte att Daniel tog den från dagis när han hämtade och Daniel tog inte den på dagis för att han trodde jag hade packat den andre hemma. Kommunikationsmiss. Surt att köpa nått för två dagars användning men vi får handla smart! 

Nä nu får dagen starta här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0