En månads förändring

Nu har jag fått nog av sjukdom och slapphet så nu väntar det träning! Äntligen är jag frisk och äntligen kan jag ta tag i min kropp! Träna sjuk gör jag inte!

Det är nu en månad till vi ska på julbord och jag har satt en egen liten utmaning och vill se hur mycket man kan göra med kroppen på en månad. 

Men, jag jobbar heltid och har en liten grabb hemma och en stor grabb för den delen ;) så någon träningsnarkoman kan jag aldrig bli! Jag kommer tänka på vad jag äter men inte gå efter någon diet då det bara stressar mig när jag inte lyckas hålla det!

I söndags gjorde jag en kroppsscan med fettprocent osv samt vägde mig och mätte mage, ben, armar osv. 

Jag hoppas kunna göra en liten förändring. Och jag hoppas att jag kan hålla motivationen :) en jädra månad i mitt liv är ju ingenting och jag borde kunna nå mitt tänkta mål. 
Jag ger lätt upp nästan innan jag börjat men jag ska försöka!!

Det första stora steget tog jag idag! Efter jobb åkte jag direkt till gymmet och tränade. 

Nu myser jag med Milton i soffan och då det rapporteras att mobilen skadar barnen så får jag väl lägga undan den och återkomma om min dag när han sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0