På resande fot!

Klockan är kvart över nio och om 25 minuter ankommer vi Ängelholm. Mlton ligger i vagnen och är i ett tillstånd mellan jagärtröttochblinkarofta och sova. Han fick ju gå upp ganska tidigt idag för,

Klockan var bara 5.45 när min väckarklocka ringde. Jag snooza lite för det var plågsamt tidigt :P gick upp själv och plockade i ordning det sista och klädde mig själv innan jag väckte Milton. Vi hade en helt stressfri halvtimme och kom iväg exakt den tid jag planerat. Hur ofta händer det? :P
Bild uppe till vänster: Milton väntar förväntansfullt på bussen. 
Bild uppe till höger: äntligen på bussen mot centralen!

Vi hade det så lugnt att jag på allvar trodde att jag glömt något jätteviktigt. Men hur mycket jag än tänker efter så kan jag inte komma på något glömt. Sålänge mediciner, visakortet och mobilen är med så kan man lösa resten :)
Bild nere till vänster: det är spännande att åka tåg.....
Bild nere till höger: .....en liten stund! Efter att mackan var uppäten åkte paddan fram för lite spelande. Men tröttheten tog ut sin rätt. 

Nu hinner han tyvärr inte somna innan vi är framme och ska möta upp min mamma. Men han lär somna i bilen!
Idag ska vi ut till Domsten till mamma och pappas lilla sommarstuga. Ikväll kommer brorsan med sambo och två av mina morbrödrar med familj. Skoj :)

Jaha, nu somna Milton. En kvart innan vi ska gå av :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0