Sy-projekt

Jag har lite nya projekt på g. Har köpt flera nya fina tyger och har redan fått flera beställningar :) Kul!
Jag har åkt på en rejäl förkylning till så när Daniel och Milton åkte och tittade på Julias ridtävling idag stannade jag hemma och klippte tyg. 
Här är de flesta av mina tyger, dock bara de jag har så mycket av att det räcker till några mössor. Småbitar som bara räcker till en dregglis eller ett par vantar har jag massor av :)

(Paddans kamera gör ju inte bilden rättvisa, tygerna är inte bleka)

Så nu har jag 6 mössor på g och när de är klara tänkte jag sy upp lite bebisbyxor i stl 50/56 och babyvantar. 
Milton tror att alla mössor är hans ;)

Det blir jobb för mig imorgon såvida jag inte får nån ond halfluss eller bihåleinflammation som bryter ut inatt. Just nu gör det rätt ont i halsen :( Så trött på att vara sjuk. Allt vad träning heter får ligga på is och jag vill känna mig pigg och frisk!!
Jag hoppas att en god natts sömn kan bota mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0