VABB

Har skrivit flera inlägg senaste tiden som sen av ett ynka misstag försvunnit. Senast igårkväll hade jag skrivit ett långt inlägg om onyttigheter till barn men tjoff så var det borta och då försvinner ju all motivation till att fortsätta. Men idag kanske jag har chans att plinka ner alla de raderna igen då denna dag inte blev som planerat. 

Jag skulle åkt till jobb och Milton skulle vara på dagis. Men jag fick packa upp min lunchlåda igen då Milton kom upp och var jättevarm. Hann knappt närma mig med tempen mot honom innan den visade 38,5 så det var ju inga tvivel. Han har ganska hög temp vanligtvis men inte så här. Nu i skrivande stund känns han ännu varmare så Daniel får nog stanna hemma imorgon med honom. Jag har fotografering på jobb och den vill jag ju inte missa :)

Jag är förvånad över Miltons feber. Det är väldigt sällsynt att han faktiskt får feber hur förkyld han än är. Möjligtvis 38,0 men det är nog bara vid ett tillfälle han haft upp mot 39,5 i temp. 
Och denna feber såg vi verkligen inte komma igår var han pigg efter att i några dagar varit förkyld. Men men... Någon gång är det ju hans "tur" också. 


När det ändå blir en dag hemma ska jag, förutom att serva min son, passa på att sy och plocka upp hör hemma. Kanske även få gjort några fler matlådor och varför i te tvätta lite :) Skönt att få bocka av på listan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0