Bra natt!

Natten blev bra trots allt! Vi väntade oss tvärtom då Mille fått jätteont i sitt öra och jag var rädd att ha ont i huvudet. 
Jag somnade i soffan och Milton kom ut och la sig på mig och så halvsatt vi i soffan och sov. Men vid 3 klagade min rygg så vi la oss i sängen. 
Nu är klockan 8 och vi ligger åter i soffan och ser på Biet Maja och Timmy Lamm. Favoriterna just nu. För Mille alltså ;)

Milton är helt okontaktbar när han ser tv :P

Både jag och Daniel har känt att denna förkylningen satt sig på luftrören. Det är stundtals lite tightare att andas. På Milles dagis sa de att många är sjuka för samma sak där. 
Så om man ska vara optimistisk så har ju Mille klarat av denna förkylning förvånansvärt bra rent andningsmässigt. Han får ju visserligen mycket medicin under sjukdomstiden och står på medicin varje dag annars, men vi tycker ändå att det är ett framsteg. Fast utan medicinerna skulle han troligtvis vara jättedålig nu. 

Dagen idag blir soffhäng, soffhäng och lite mera soffhäng. Jag får inte glömma att jag känner mig bättre pga starka värktabletter. Dessutom mår jag illa idag med så många knop blir det inte. 
Vi skulle åkt iväg till vänner hela helgen men det blir det såklart inget av. Trist, vi såg fram emot det massor! :(

Ååh jag längtar till jag kan börja träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0