Krabba i handen

Goddag! Jag ligger fortfarande i soffan men ska försöka mig på att gå upp en liten stund nu. Blir yr och det dunkar i huvudet om jag är uppe för länge men nått litet oansträngande ska jag nog kunna göra :)
Milton äter också penicillin nu. Daniel tog honom till vårdcentralen igår då han klagade på ont i öra och öga och han hade såklart öroninflammation som vi trodde. Men vilken pärs att få i honom skiten. Han skriker och sparkar och det går inte ens att locka med något gott efteråt. 
För övrigt är Mille mycket piggare än sin mamma och killarna var ute på gården en liten stund innan. 

Något jag ska orka göra nån dag är att framkalla foto. Milton sitter som sagt och tittar i fotomappen och då och då stannar han till och fascineras mycket. Ett foto han älskar är detta när han på Gluppö i somras höll i en krabba :)


Nu ska jag gå upp och röra på mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0