Lördagsmatematik!

Vad gör man en lördagkväll när ens man jobbar och sonen sover. Ja, iallafall jag nyttjade tiden till att göra dagisschema :P

Det ser hyffsat bra ut framöver. Jag är verkligen inte nöjd med de dagar i oktober som han ska behöva vara där i 11 timmar, mellan 6.30-1730. Det är en väldigt lång dag. Men så får det bli nån dag och det kommer komma några såna monsterdagar i december också. 
Jag hoppas bara att han börjar äta mer innan vi är där. Fortfarande vill han inte äta på nya dagis riktigt. 

November är ju mycket bättre för samvetet. Milton kommer max att vara på dagis 101 timmar, vilket blir en snittid på 4,8 timmar om dagen om han skulle gått alla dagar i månaden. Det kan ju då jämföras med att många, de flesta, barn går 8,5 timme (8-16.30) om dagen. Då hamnar vi på 178,5 timme/månad. De finns ju de barn som går mer än så också!
Hade det varit möjligt och funkat bra på alla plan hade det varit mycket bättre om Daniel bara jobbade natt. Då hade Mille alltid haft väldigt schyssta dagistiden. 

M
Men nä! Nu somnar jag visst med paddan framför mig! Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0