Sjuklingar

Det var då nått segdraget skit Milton tagit hem till oss. Ja jag tror det är han då hans fröken sa idag i telefon att vi inte är ensamma om att vara hemma!
Mitt började förra måndagen med att jag var frusen. Sen på onsdagen plötsligt jätteont i halsen, så även torsdag. Hela helgen har jag brukat ipren/alvedon för att kunna prata och orka röra mig. Nu har hostan kommit till både mig och Mille. Nässpray och värktabletter och glass är räddningen just nu. 

Igår låg vi mest i soffan och tittade på barnprogram. Milton var seg på förmiddagen men på eftermiddagen var han jätteslö. Hans andning är påverkad och han säger att han har ont i halsen och ryggen. Plutten!!

Vi ritade igår också. Milton gjorde massvis ned teckningar och det var kul för det var första gången som han berättade vad han ritade. Så jag skrev på teckningarna vad det var. Blev mäkta imponerad av att han kunde rita en cirkel :D 

Sen beställde han korv till middag så det blev det såklart :)

Jag trodde jag skulle vara frisk idag och äta som vanligt men det blir nog att skicka Daniel efter mer glass och nån blåbärssoppa :/ halsen blir inte bättre. 
Vi får slappa hemma idag med! Mat.se levererar mat ikväll och jag kanske kan sätta mig vid symaskinen lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0