DetRäckerNu

Hej, jag är en fotbollstokig, snart 3-årig, kille. Min mamma hejar på Helsingborgs IF och min pappa på IFK Göteborg. Jag har blivit en mix med IFK-tröja och HIF-napp!!
Mamma och pappa har sagt att någon gång ska vi gå på en match lagen emellan, när jag är stor, typ 5 år, och orkar titta på en hel match! Jag som en helande länk, i min IFK-tröja och kanske en ny HIF-keps, mellan mamma och pappa som skojar om att de är rivaler just den dagen! Vi ska äta korv med bröd innan matchen, hoppas på solsken så inte paraplyer skymmer min sikt och så ska vi jubla till alla mål och bua lite åt den feldömda offsiden! 
Vilken dröm!! 
...som tyvärr förblir en dröm. 

Vilken stad vi än är i och vilket lag vi än hejar på ska vi känna oss trygga! Vi ska våga heja och våga vara stolta över vårt eget lag!
DetRäckerNu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0