Godnatt!

Nu har jag lagt mig breve denna skrutt! Han sover gott sen drygt 3,5 timme tillbaka. Det tog inte ens en minut från att han la sig ner på kudden tills han sov ordentligt ;)

Det var ju en lång period då han sov 2-3 timmar och sen alltid vaknade och kom upp och ville ha tröst och att man nästan fick börja om nattningen. Mycket var det nog för att han ville komma in till vår säng. Nu får han somna i vår säng redan från början. Inte jättebra egentligen men det bästa just nu. Kanske vänjs han av att vakna och blir liggande i sin säng sen. Vi får ta det som det kommer. Snart ska vi trängas i en båt ;)

Idag var jag tillbaka på jobb efter två dagars vabb. Milton var ledig med Daniel :) 
Imorgon jobbar jag 8.30-21 så nu väntar förhoppningsvis en god natts sömn och imorn hoppas jag på en fin dag :)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0