Mer båtfix

Vi har hittat en väldigt bra lösning när det kommer till båtfix. Milton i all ära men ute vid båten får en av oss inte mycket gjort när han springer runt ;) trafik, vatten, stege osv är inte bästa lekplatsen. Så senaste kvällarna har vi valt att äta middag och ta på honom pyjamas för att sen åka till båten. Han somnar få på vägen ut och sover gott hela tiden! :)
Vår gröngöling


Jag har ägnat min tid åt att rengöra alla ytor nere i båten. Nästan helt klar nu :)



Häromkvällen blickade jag ut över en fin solnedgång 

Då längtade jag ännu mer efter vår långa semester. Vi kommer ha 5,5 veckas semester var. Daniel går på 2 dagar innan mig och börjar jobba 3 dagar innan mig. Men övrig tid har vi ihop. Milton får en vecka till :) känns härligt!

Daniel har tvättat båten, börjat polera sidan, satt upp mantågen och tillsammans har vi börjat mäta ut för badbrygga :D 
Kommer bli finfint det här! Och mer välgjort och planerat än senaste åren nu när vi kan jobba på båda två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0