Vårstädning!

Idag är jag hemma med Milton. Han hostar massor men vi vet inte om det beror på vår pågående (eller just nu tillfälligt avvaktande pga hosta) mjölkprovokation eller förkylning! 
Någon feber har han inte så han orkar ju med lite ändå vilket är skönt. Jag vill ju helst att detta är en förkylning så att vi kan fortsätta, och förhoppningsvis lyckas med, mjölkprovokationen! Vi började i söndags (30/3 för egen anteckning) och imorgon ska jag prata med läkaren och se hur vi ska fortsätta. 

Milton spillde rätt mycket yoghurt på magen och ryggen (??) vid frukosten så när han ändå skulle duscha passade jag på att göra honom fin i håret. Lite vårstädning på huvudet haha ;)
Före till vänster. På efterbilderna har han massa löst hår kvar på kroppen!

Det var jättemycket hår som rök!

Fastän lillkillen snart fyller 3 år tycker han det är lika mysigt att bli buren i sin luvhandduk efter dusch. Det är typ obligatoriskt ;)

Han har alltid älskat det. Nedan ett foto från augusti 2012 då han var 15 månader. 


Idag skiner solen gött så en promenad i solen blir det garanterat! Och plantera kryddor på balkongen och så lite vårstädning hemma. Nu får vinterjackor och vintermössor åka ner i nån kartong!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0