26/7 Gluppö/Fjällbacka

VARJE dag har jag tänkt lägga in de sista segelsemesterdagarna. Det är trots allt bara två stycken. Men foto i Daniels mobil och tidsbrist har varit ivägen. Har haft Milton ensam mycket och nu börjat jobba. Ja ni fattar :)

Men... Förra lördagen kom mina föräldrar upp till Fjällbacka för att hälsa på oss! De ägnade sin semester åt Grekland så vi sågs senast i början av juni. 


Vi hann städa...(medan Milton satt still en stund)


...och bada på Gluppö innan vi i sakta mak tog oss in till staden. 

Varmt varmt så det blev upp med parasoller direkt vi kom in! När mamma och pappa kom åt vi jordgubbar med gräddmjölk och gick sen (föööör långt) till en strand. Nu har det gått för lång tid för att jag ska kunna återberätta min frustration över avståndet till badplatsen i den hettan ;)

När vi var på stranden fikade vi på mammas goda pizzabullar och badade såklart :) tills vi hörde åskan! Då gick vi tillbaka!

I väntan på middagstid blev det ballongspel :)

Vi åt godaste pizzorna från stället där Daniel ramlade i trappan med Milton i famnen. Vi fick två av pizzorna gratis av den anledningen ;)

Efter maten gick vi till Kungsklyftan och sen upp på berget och tittade på solnedgången!


Efteråt satt vi i sittbrunnen och åt godis och snacks och pratade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0