Sömnlöst

Efter en natt mer eller mindre utan sömn sitter jag på bussen till jobb. Har inte varit där på 40 dagar så till skillnad mot många andra så suckar jag inte åt att vara tillbaka utan istället är det med ny energi och en massa nya ideér som jag åker dit. 
Idag ska jag jobba med Hildur och det gör ju inte dagen tråkigare :D

Varför sov jag inte då? 
Vår minimänniska somnade 17.35 igårkväll pladask i soffan. Sen vaknade han till 22 och insåg att hans pappa kommit hem och då ville han ju kramas. Dumma som vi var lät vi honom ligga i soffan hos oss. Vi skulle ju såklart gått in i sängen. 
Så ungen var nog vaken till 01. Det i kombination med att vårt sovrum var över 30 grader och med ingen luft kvar plus att när vi väl kommit ner i ett lugn så var det någon som snarkade. Jag har vridit och vänt och vaknat hela tiden. 
Ikväll får jag lägga mig senast 22... I Miltons säng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0