Sötungen med på jobb

För att Miltons första dag inte skulle behöva bli 10 timmar lång fick han hänga med 3 andra 3-åringar på mitt jobb idag! Det var bara dem fyra och det har varit en mysig dag :)

I väntan på bussen



På förmiddagen var vi både ute och inne. I hans matlåda fanns det hemmagjord pyttipanna :)

På vilan


Korv med bröd till mellanmål

Spela basket

Klippa med sax

Balansera kon på huvudet


Och busa litegrann :)

Men oj vad det tar på energin att hålla igång en hel dag. Vid 16 la han sig på en bänk och ville sova. 

Men icke. Nu får det vara slut på att sova på dagen. Sover han 30 min rubbas allt, han är vaken till 23 och kommer inte upp på morgonen. 

Bussresan hem var en lång kamp att hålla honom vaken :P russin, Alfons Åberg och prata om utsikten hjälpte. 

Han somnade sen kl 19 efter att ha ätit en smörgås och sett lite barnprogram!

Påtala om barnprogram. Milton såg det där "Mapa" imorse och jag tappade hakan när en där sa "jag går på diet, jag har gått upp några kilo. Det är sallad som gäller för mig nu!" :O det var väl ändå rätt onödigt i ett barnprogram?!

Aja, jag och Daniel åt utsökta tunna pannkakor till kvällsmat och det ligger 4 st i Milles matlåda, för imorn ska han med mig igen :D han börjar inte på sitt dagis förrän på måndag mellan 7-12 :)

Nu spikmatta!! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0