Träning i höst

Igår gjorde vi upp en bra budget för kommande månad, idag sprack den :P Eller både och, vi shoppade men ska ta det från ett sparkonto och sakta betala tillbaka, typ :)

Idag kom nämligen en deal på gymkort på vårt gym som vi inte kunde motstå. Halva priset på årskort. Så där rök 5000! Direkt efter det fick jag ett mail att Milton - äntligen - kommit in på barngymnastiken vi sökt till. Jag tror att han stått i kö 1 år. Det ska bli kul och jag tror han kommer älska det! Det enda negativa skulle vara tiden, 17.30 på torsdagar, då han brukar somna ganska tidigt. Men om man lockar med gympa blir han nog pigg, så får han somna i vagnen på väg hem sen ;)


Så nu är höstens träning bestämd! Nu får vi hoppas på en frisk höst! Jag blev jäkligt åksjuk på bussen till jobb imorse. Vet inte om täppheten i huvudet rubbar balanssinnet. Jag gjorde lite inomhusfotbollen med de andra gick ut. Imorgon hoppas jag på att vara väsentligt mycket bättre, annars kanske det får bli vårdcentralen trots allt. Nu gör jag så mycket egenvård det bara går. 
Men det är verkligen inte bara jag som gått och blivit sjuk. Vi var långt ifrån full barngrupp pga förkylningar och inte en näsa är snorfri. Så det har anfallit oss minsann! Milton mår bättre iallafall :D

Nu är klockan 22, Milton har sovit sen 17 och Daniel jobbar natt. Jag ska bara se lite tv och dela upp maten i lådor sen blir det godnatt för min del också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0