Tröttelitrötttrötttrött å egen säng

Ligger i soffan helt slut. Jobbade öppning till stängning idag. Fullt ös medvetslös. Men det är kul att ha inskolningar. Man känner sig viktig. Jag ska vara en trygghet för nya föräldrar och barn och det känns viktigt för mig att finnas där så föräldrarna känner sig helt lugna med att lämna sitt barn. 
Första inskolningen vi gick igenom med Milton var rent ut sagt vidrig. Jag grät varje gång jag lämnat honom och allt kändes så FEL!!  Han gick inte länge där innan vi bytte. 

Föga förvånande känner jag mig lite förkyld, vad annars såhär vid terminsstart :( får hoppas det blir jättekortvarigt och att inte Milton åker på nått. Äntligen är han av med sina dagliga mediciner och så vill vi ha det :)


Och vet ni vad, sötungen ligger i sin egen säng och sover just nu :D


När han gjorde det senast? Jag minns inte. Det var nångång i februari kanske som han började sova i vår säng i ett svagt ögonblick i mitt liv :P jag tillät honom en natt då Daniel jobbade och sen bara höll det i sig. Sen kom båtsemestern och då lärde sig spillevink att bre ut sig, så efter semestern har det varit löjligt trångt i vår säng. Så nu var det dags :)
Han tyckte inte att det var en lika bra idé som oss men det blir nog bra. Saga först och sen ligger vi hos honom till han somnar, det får vara en bra start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0