Lugn och ro

En riktigt lugn kväll. Det behövde jag faktiskt. Milton somnade prick klockan 18. Då gjorde jag varma mackor och tittade på en film jag inte minns namnet på. Det var en romantisk film med Hugh Grant och Sandra Bullock. Helt okej faktiskt :)
Har även ätit kex med ost och chips och choklad. Rena lyxlördagen ;) Milton sprang fram till ostarna i affären "Vill du inte ha Glada Kon mamma?" Haha ;)


Jag och Milton var på stan tidigare och fixade lite julpapper och framkallade några foto och så! En liten lunchfika på donken för att vila benen också. 

Vi fick springa sista biten hem då det kom en ordentlig hagelskur!
Milton försöker fånga hagel!

Det var inget litet hageloväder som drog in sen. Har aldrig sett det hagla så mycket. Tyvärr har det frusit på nu så det är svinhalt ute! 


Nu ska jag sova. Vi får hålla tummarna för en god natts sömn för både mig och Mille inatt så att han är lite gladare och jag har mer tålamod. För idag har vi inte dragit särskilt jämnt kan vi lite fint säga ;)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0