Alla hjärtans dag!!

Vi har haft en härlig dag!! Riktigt mysigt att ha med Milton till jobb :)
Vi hade få barn och det bäst planeringsdag på Milles dagis så därför blev det så!

Vi pysslade lite hjärtan och målade. 

Till lunch hade jag och Milton med oss pannkakor! Mille åt som en häst! :)

Det var jag och Milton och ett barn kvar vid mellanmål så det blev fruktsallad och så lite sportlovs- och allahjärtanmys med en isglass. Det är inget Milton är van vid så han tyckte det var för kallt :P men han åt upp den :)

Heeeelt slut var Milton på vägen hem. Jag försökte hålla honom vaken på olika sätt! Jag tittade bort i mindre än 20 sekunder och då hann ungen blunda. Just då skulle vi gå av så jag tog hans han och sa det varpå han svarade "men jag sover ju nu" haha :D

När pappa Daniel kom hem fick han ett fint hjärta av Milton. Lillkillen fick två paket, ett med klistermärken och ett med tuschpennor!

Nu sover han gott och vi har festat med pizza och nu godis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0