Födelsedag #26

Nu ligger jag bredvid en sovande Milton i vår säng. Han smög in här innan utan ett knyst när jag satt vid datorn och även om jag märkte det låtsades jag som ingenting ;) orkade inte ta den fighten. 

Idag har jag haft min tjugosjätte födelsedag!! :) jag gillar att fylla år faktiskt! Det är lite speciellt med många grattis på Facebook, sms och för all del hederliga kort i kuvert :D
Och presenter är kul!

Dagen har bjudit på gympass, wokbuffé, fika med Milton, Daniel och svärföräldrarna, fredagslördagsgodis med Milton och sen en lugn kväll vid datorn när mannen åkt till jobb och lillen somnat!


Jag fick lampor till vardagsrummet samt träningstights av mina killar. Av svärisarna en cool mojäng till att ångkoka grönsaker samt en timer, förra helgen fick jag en superfin matta till köket av mina föräldrar samt stora kuddar till vår säng och en organiseringsmapp för våra papper (behövs verkligen!!)! För ett tag sen fick jag en påse med lite hemmaspa-produkter av bror+Pernilla. 
Helnöjd!! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0