Sportlov

Det märks att det är sportlov. Iallafall på mitt jobb. Idag hade vi 8 barn. Jag kunde gå tidigare och Milton blev glad när jag kom. Han såg mig i fönstret och ropade "mamma kommer" men hans fröken hade envist försökt övertala honom att jag inte skulle komma förrän 16 ;)

Imorgon blir det en tidig morgon, redan 6.30 ska vi vara hemifrån. Ska bli intressant med tanke på att han hade så svårt att somna ikväll. Kanske dags att dra ner på dagsömnen till max en timme kanske?!

På fredag ska han få följa med mig till jobb då jag bara behövde jobba 11.30-15. Det blir mysigt! :)

Vår lille grimaspojke :P

Påtal om mysigt, igår låg Milton i vår säng när vi la oss så jag fick somna med honom på min arm och den andra armen hade jag runt hans rygg/mage beroende på vilket håll han låg. Då kände jag mig välsignad och behövd och hjärtat nästan svämmade över! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0