Nu var det klippt!

Nu ikväll har jag och Milton bakat. I helgen ska vi till Skåne så vi gjorde en Milton-vänlig drömtårta. Ni vet en sån brun rulle med smörkrämsfyllning typ :)


Det gick bra men man får ju stoppa den hyperimpulsiva killen som gärna slänger i hela decilitermåtten och inte bryr sig om hälften kommer utanför. Men det blev en kaka och mer begär vi inte ;)

Efter kakbak blev plutten klippt. Arg som ett bi för att håret föll ner på hans kropp. Men han blev fin!

När jag sa godnatt sa han att jag hade klippt honom fint! Mysunge!! Han somnade snabbt sen! Utan att kalla en enda gång. Ovant :) 

Jag är helt slut efter en tuff vecka men måste få fixat lite här hemma och göra matlåda till imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0