Staaarkt!

Vår älskade toker!!





Efter veckohandling och en tripp till godisaffären åkte vi hem och Daniel stack till jobb en stund senare och jag och Milton åt middag. 
Det blev kyckling fajitas och jag märkte att den blev ganska stark. Detta var ju inte Milton sen att märka heller :P

"Staaaaakt mamma"
"Ät bröd, det hjälper"
"Staaakt mamma, måste äta blööööd"
;)
Sen pratade vi om att barn i Indien nog åt mycket bröd till maten haha. Undrar hur mycket han snappar upp. En hel del. Han avbröt mig och Daniel idag när vi pratade. Vi låtsades inte om honom så att vi skulle kunna avsluta meningen. Då utbrast Milton "jag försöker prata här" :P 

Iaf maten. Jag brukar fota min mat och Milton har börjat vilja fota sin. 
Min

Miltons

Sen blev det efterlängtat 
lördagsgodis :D

Plutt somnade redan strax efter halv åtta och jag spenderade nästkommande två timmar på en värdelös film. Hur kan en film med både Cameron Diaz och Jennifer Aniston vara dålig? Den var iofs några år gammal. "Hon är min" hette den. 

Nu är klockan 23 och jag ska snart knoppa! Får se vad morgondagen bjuder på. Tänkte som sagt baka ihop med Milton. Men han är ganska impulsiv så det är om mitt tålamod är på topp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0