Stocklyft

Ojojoj fullt upp att komma in i rutiner hemma och på jobb. Hemma är vi friska men jobb tror vi att influensan brutit ut. Många S på barnens schema och kanske även nån personal idag. Får se hur dagen ser ut. Och hoppas att man själv klarar sig :/ barn är ju rätt frikostiga med sina baciller ;)

Har inte satt mig vid datorn och fått in filmerna vi filmat än. Ikväll när Daniel jobbar kanske :) eftersom jag inte behöver diska hinner jag ju med annat. För vi har köpt DISKMASKIN!! :D äntligen! Premiärkörde den igår! Ljuva tanke på att slippa all disk och bråka om vem som ska diska :)

Nått annat nytt är mitt ID. Jag tror att jag helt glömt att nämna att vi bytt efternamn till ett gemensamt. Tyvärr måste jag låta bli att skriva det här. Kanske löjligt men vi är de enda tre i Sverige som heter det och är då väldigt lätthittade för den som skulle vilja söka upp oss. Med tanke på Daniels jobb också! Tror inte att Daniel skriver ut det på sin blogg heller! Den som känner oss får gärna fråga :)
Men det är kul och ovant!! :D 

Nu är jag på väg till jobb. Klockan ringde 6.00. Jag ställde om den till 6.05. Sen vaknar jag 6.31!!!! Shit shit! Klockan ringde inte om. Men 6.40 gick jag hemifrån, exakt den tid jag alltid går :) bra jobb i det läget att man kan ta med frukosten och äta med barnen. 

Påtal om barnen. Jag tog med två stycken ut på promenad igår. 2 km blev det. Och de envisades med att bära denna stock hem de sista 500 meterna. Skam den som ger sig!! ;) oj vad ofta de fick vila, men den kom med!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0