Svårförklarat

Så var morgonen här. Ingen av oss har fått någon skönhetssömn direkt :( stackars Milton spyr men magen är ju helt tom så han säger bara "jag VILL inte, jag vill inte". Klart han inte vill :(

Han har nu fått tre teskedar värskeersättning som jag hoppas han får behålla. Svårt att förklara för en 2-åring varför han får en tesked äcklig dryck när han ber om vatten :/

Nu har jag startat Fåret Shaun till Milton. På paddan som är lagd i en tjock plastpåse :P What to do... Kanske får honom på lite andra tankar. 

Första avsnittet orkade han sitta upp men sen la han sig ner igen. Nu hänger han mest :( bra start på året för hans del. Kan bara bli bättre nu :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0