Kliniskt rent

Fördelen med att hyra ut lägenheten under semestern är ju att man verkligen städar innan man åker. Jag brukar alltid vilja städa innan jag ska iväg men då kan man ändå nöja sig om ett rum inte blev klart eller om tvättställningen stod kvar uppe. Men nu måste det bli rent och snyggt! Och det är det! 
Och ju mer jag plockat undan småkrafs och gjort det stilrent desto mer inser jag att det är så jag alltid vill ha det. 
Det är bara jobbigt med en massa grejor framme! Här är så fint nu och jag hoppas ju klart att vi finner lägenheten i samma skick när vi kommer hem ;)



Däremot har jag inte mycket hopp till att gurkan och solrosen i den högra krukan lever när vi kommer hem. Gräslöken överlever allt däremot har vi märkt :)

Jag har även frostat av frysen och rensat kylen. I frysen blev det en hylla kvar med sånt jag ville spara och i kylen blev det typ, förutom det vi ska ha till frukost imorgon, en del syltburkar och inlagda grönsaker. 

Det blir skönt att få fylla på med nytt efter semestern!

Jag avslutade kvällen med att sy ett pannband till mig och sy upp en för kort onepiece till Milton. Och så fotboll (Tyskland-Algeriet) till det. Spännande match!
Då det blev förlängning blev det även sent sänggående. Klockan ringer om 6 timmar men det fixar jag nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0