Första lasset packning

Milton fick vara hos Vilgot och leka en stund när vi åkte till båten. Vi fick ut första lasset packning med kläder, handdukar och lakan. För inbrottstjuvar kan vi meddela att vi inte är så dumma att vi skulle ta ut värdesaker redan nu ;) tji på er!

När vi packat upp allt och lagt på sin plats tog vi oss till mastkranen för att sätta upp windexen. 

Jag kikade på nya plattan. Den förra gick både längre fram och mycket längre bak men när peken kom på var plattan för stor så vi drog i smalbenen i den när vi gick av. 
Nu blev det fint och bättre storlek :)

Vi är väldigt nöjda med vårens arbete på båten och i våra ögon är båten väldigt fin just nu :)

Kan ni tänka er att det regnar rätt mycket på denna bild :P bakom oss var det kolsvart på himlen!

Nu sover Milton sen en halvtimme tillbaka och jag ska tvinga mitt trötta huvud och min tunga kropp att orka göra nått vettigt! Vore skönt att komma en bra bit på vägen för imorgon får jag ta ut Milton på promenad och lite shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0