Lugn hemresa

Efter en skogspromenad, där Milton fick lära sig varför man ska undvika att springa bland nällor/nässlor, åkte vi till Helsingborg för att ta bussen hem. 




Vi hade hållt Milton vaken och när han vinkat av mormor på stationen tog det inte mer än 3-4 minuter innan han sov i mitt knä!


Sen sov och sov och sov han. Ända till Göteborg haha!! :P
Resan tog 2 tim och 30 min och det var enbart sammanlagt 15-20 min han inte sov. 
När han vaknade och sa nått vände sig mannen i sätet framför oss sig hastigt om och utbrast "var det ett barn på bussen?!" ;)

Kvällen ägnades med grillning hos vänner! Väl hemma strax innan 23 gick killarna och la sig och jag la mig i soffan och tittade på tv och planerade kommande två veckor. Jag har 10 arbetsdagar kvar och Daniel har 7. Så nu är det en del att göra för att kunna åka på semester i tid! Men det ska vi allt kunna fixa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0