Kursen

Jag har haft bra dagar på kursen. Var livrädd innan men det släppte som tur var ganska snabbt. De flesta kom dit med någon kollega men vi var några som kom själv. 
Jag har fått så mycket ny information så jag kommer behöva bearbeta i några veckor känns det som haha :P

Båda dagarna varvades med inomhusteori och utomhuspraktiskt. Det var I Ur och Skur-grundutbildning jag gick om jag missat att säga. 

Första dagen fick vi tips om pyssel och aktiviteter man kan göra ute. Jag täljde en slangbella, gjorde något som ska likna påskpynt och en boll till Mille :D

Vi gjorde även sinnes- och hinderbanor. Kul :) jag har så mycket jag vill göra med barnen nu. 
Det som givit mycket också är att vi delat med oss av upplevelser och erfarenheter. Mycket tips!!

Är supernöjd med dagarna och hade gärna gått dit idag med. Nästa dagar är i maj. 

Nu är jag på väg till jobb och dagen börjar med Knopp (ni vet Mulle, Knytte, Knopp) så jag ska försöka göra några enkla aktiviteter på mina minsta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0