Lite nyss ljus!

Godmorgon! Här vaknade vi strax efter 7, efter att killarna sovit i 12 timmar. Eller ja, Milton vaknade vid 3 inatt och skulle kissa och ville sen gå upp. Förslag avslages!!!

Nu har de frukost i magen och jag ska också äta något. Vad dagen bjuder på sen vet jag inte. Så himla trist väder!! Ut ska vi på nått sätt men vi får se vart vi hamnar!

Igårkväll när jag plötsligt fick oväntad egentid satte jag ihop de lampor jag fick på min födelsedag. Så fint det blev :D

Och den lampan som stod i fönstret i vardagsrummet fick flytta in till sovrummet!

Kul med lite nytt! Även om det bara är något litet kan det ändra hela karaktären i rummet!

Nu på morgonen har jag tittat igenom de foto jag beställt! Milton älskar att titta på foto så han ska få en tavla till sitt rum med blandad kompott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0